لبخند بزن به زندگی...!

لبخند بزن به زندگی...!

 

لبخند بزن به نسیمی که مدام نوازشت می کند .

و به بلبلانی که با حس وشوقی وصف ناپذیر برایت ترانه ای عاشقانه سر می دهند.

لبخند بزن به دیروزی که خوش بود و به امروزی که زیباست و به فردایی که رویایی 

خواهد بود.

لبخند بزن به آسمانی که برای لطافت زمین زیر پایش، اشک شوق جاری می سازد.

لبخند بزن به شقایق ها، نیلوفر های آبی و نرگس ها…..

لبخند بزن به تمام گلهای عالم که از زمینی سخت می رویند و جهان را زیبا می سازند.

لبخند بزن به خدایی که با نعمتهایش، لبخند را میهمان لبهایت می کند.

 

 

حالـــــــا همتوووووون لبــــــخنـــــــد بزنـــــــــینخندهچشمکبوسه



نظرات شما عزیزان:

افشین
ساعت10:35---31 مرداد 1394
سلام وبلاگتون عالیه لینکتون کردم...
پاسخ:ممنون شمام لینک شدین


آریوبرزن
ساعت4:48---13 مرداد 1394
زنــــــدگــــــی بــــــایــــــد کـــرد

گاه با یک گـــل ســــرخ ,گاه با یک دل تنـــگ

گاه باید روییـــد، در پــــــس این بـــاران

گاه باید خنـــدیـــد، بر غـــــمی بی پـــایـــان

زنــــــدگی را با همین غم ها خوش است

با همین بیش و همین کم ها خوش است

زندگــــــــی را خـــوب بـــایـــد آزمـــود

اهل صــــــــبر و غصـــــه و انــــــدوه بـــــود
پاسخ:لایکــــــــ:-)


majid ta
ساعت14:45---12 مرداد 1394
دلامون بزرگه تنگش نکنیم

زندگی آسونه سختش نکنیم

رفاقت قشنگه ترکش نکنیم
پاسخ::-) لایک


majid ta
ساعت14:43---12 مرداد 1394
قلب من جایگاه رفیقی است

که شقایق ها حسرت آن را می خورند
پاسخ::-)


آریوبرزن
ساعت5:17---12 مرداد 1394
انسان های بزرگ
عظمت دیگران را می بینند

انسان های متوسط
به دنبال عظمت خود هستند

انسان های کوچک
عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند
پاسخ:لایــــــــک:-)


آریوبرزن
ساعت5:15---12 مرداد 1394
در راه راســـت از کمـــی روندگان نترســـید

چـــون اکـــثر مـــردم گـــرد ســـفره ای

جـــمع شده اند که ســـیری آن کـــوتاه و

گرســـنگی آن طـــولانـــی اســـت …

حضـــرت علـــی (ع)
پاسخ::-) لایک


آتوسا
ساعت12:57---8 مرداد 1394
لایک،لایک،بازم لایک
این هفته میای؟؟
پاسخ:ممنوووووون امروز خودم رفتم کلاس برگشتم هفته بعد میام گلم


من وتنهاییام
ساعت10:58---8 مرداد 1394
حرفهای ما هنوز ناتمام...

تا نگاه می کنی:
وقت رفتن است
بازهم همان حکایت همیشگی !


پیش از آنکه با خبر شوی

لحظه ی عظیمت تو ناگزیر می شود



آی...

ناگهان
چقدر زود
دیر می شود!
پاسخ::-)


وبلاگ نویس
ساعت23:08---7 مرداد 1394
قله ای که چند بار فتح شود ...
بی شک روزی تفریحگاه عمومی میشود !
مواظب دلت باش ... !!!
پاسخ::-)


وبلاگ نویس
ساعت23:07---7 مرداد 1394
از مترسکی سوال کردم: آیا از ماندن در این مزرعه بیزار نشده ای؟

پاسخم داد و گفت:در ترساندن دیگران لذتی بیاد ماندیست پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از ان بیزار نمی شوم

اندکی اندیشیدم و سپس گفتم: راست گفتی من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم.

گفت:تو اشتباه میکنی. زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش از کاه پر شده باشد.

"جبران خلیل جبران
پاسخ:لایــــک


Azi
ساعت23:00---7 مرداد 1394
سلاام!!افرین که از طیف عشقول مشقولیش کم کردی!!بسیار بسیار زیبا!!
پاسخ:سلام آزی ممنوووون خوشحالم خوشت اومد....:-)


ﺁﺭﯾـﻮﺑـﺮﺯﻥ
ساعت17:27---7 مرداد 1394
ﺟــﺎﻟـــﺐ ﺑـﻮﺩ
پاسخ::-):-)


تـ‗_‗ـنها
ساعت14:25---7 مرداد 1394
خدايا ...
دلم مرهمي مي خواهد از جنس خودت !
نزديك ;
بي خطر ;
بخشنده ...
....
بي منت ... !
پاسخ::-)


شقایق
ساعت13:18---7 مرداد 1394
: P
میگم..... میدونی با کجاش حال کردم دیگهههه....
پاسخ:آره جیگـــــــرم ..... دیـــــووووووونه ای پـــــــشه!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, ] [ 11:52 ] [ آرامش ] [ ]